God morgon,

Idag är man verkligen uppe med tuppen.
vaknade när Henke åkte imorse, så har jag legat och kollat Simpsons en stund, sedan slängde jag på kaffe och hoppade in i duschen. Börjar arta sig med att vara mer hälsosam nu höhö. Jag & Henke har varit ute på långa rundor varje dag nu dom senaste dagarna. Har väl blivit sträckor på 1 och en halv timme minst, och OJ vad man sover gött efter att ha varit ute och gått så långt innan sängdags.

Har kollat på samma film två kvällar i sträck, Case 39, den rekommenderar jag starkt, riktigt bra var den faktiskt.
Fick tipset från Jeanettes blogg.

Handling:
Emily Jenkins är en socialarbetare som har tilldelats det ovanliga och obehagliga fallet Lillith Sullivan - en flicka med ett märkligt och mystiskt förflutet. När Emily välkomnar Lillith i sitt hem för att försöka hjälpa henne förvandlas hennes tillvaro till en mardröm där hon själv sätter livet på spel. "Case 39" är en omskakande rysare fylld av obehagliga överraskningar som leder fram till ett chockerande och olycksbådande slut.





Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?