Jag HATAR oflyt.

Jahaja. Mitt vanliga oflyt... Sitter vid den stora datorn just nu. Tro mig, jag lyckades helt på egen hand att skruva ihop den, MEN jag vågar knappt röra den för då finns risken att den slocknar och det har jag inte tid med nu eftersom jag får hjälp via msn hur jag ska fixa min lilla dator... JA, den har pajjat den med... Eller pajjat och pajjat, den har fått sig ett rejält virus från Telia som gör att internetet inte går att använda. Trött på att allting bara ska pajja. Okej, jag har inte varit så snäll mot min stora dator så det är inte konstigt att den inte vill vara min vän, men den lilla? Den har jag aldrig varit elak och hård emot. Hur som helst, jag är antagligen tillbaka senare.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?