Nattblogg,

Är uttråkad till max, vill lägga mig och nana, men det kan jag nog glömma eftersom jag precis druckit upp kaffet. Jag är väl inte så smart som dricker 6 koppar kaffe såhär dags antar jag, men det är satans gott och svårt att motstå. Har i princip levt på kaffe sedan igår,.. 99 koppar ska tydligen vara dödligt, så jag nöjer mig med 98. Skämt åsido.

Är det något jag hatar i ensamheten så är det tystnad, och eftersom planerna blev ändrade så kommer Henke inte hem fören imorgon någon gång, så jag har tvingat E.K att prata i tele med mig i lite mer än två timmar, men hon behöver oxå nana, och jag har inte ett piss att göra...

Skit!

Nu ska jag iaf bomba lite granna med bilder på kissebebisarna. :)



Lille Kurtis ligger och steker i soffan.


Gizmo är tokig i att leka med flugsmällan.


GosKurt igen.


Kurt tar för sig i sängen.


Även skeppisen tar för sig.


Och sist men inte minst, Gizmo som precis har vaknat.




Denna plutten ville inte vakna alls utan sover fortfarande haha.


Något lurt i kikarn?


Vet inte om det syns så väl, men om ni ser den gules morrhår och undrar varför dom ser ut som dom gör så beror det enbart på hans käre syskon som tuggar av dom. Ser jävligt lustigt ut, men man har väl blivit van efter 5 veckors tid, haha!


Monstertassar, <3


Någon mer än jag som tycker att denna bilden är oerhört söt?




Bus.


Gos.


Ännumera gos,


Och väldigt mkt mer sova.






Hepp, nu ska jag kika om det finns något sevärt på TV.


Nattinatti,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?