Schleeten!

Blev ett hårt arbete, och det känns i hela kroppen, men man behöver ju inte ha dåligt samvete eller klaga för man känner ju verkligen att man gjort något bra både för sig själv & hälsan, (som om jag någongång har brytt mig om den?)

Är uttråkad så in i helvete, inte trött (jävligt trött igår däremot), förkylningen är tillbaka, vaknade vid 5 först när Henke åkte, sedan vaknade jag vid 7 igen av att jag hostade som en jävla idiot. Som jag sa till Henke
"tänk om jag har fått kol"
Henke: Då är det bäst att du slutar röka! :O
Jag: Tss, som om jag skulle anpassa mig efter en jävla sjukdom? Glöm det!
Henke: Försöker du vara rolig eller?
Men nej, det försökte jag faktiskt inte, för jag var helt seriös, och jag tror faktiskt bara att det är förkylningen som jävlas med mig. snorar dessutom som en idiot, jävla mysigt!

Inhandlade en ny kaffebryggare idag eftersom jag, Micke & Zizzi har fått nog av den förbannade perkolatorn som bara brygger bra varannan gång och varannan gång blir skiten bara blask, yääck! Men nu är det slut på det iaf och jag har en kanonbryggare, jävligt intressant.

Hepp, nog om allt tjat, nu ska jag fortsätta att sitta i min ensamhet och sakna min älskling som fortfarande jobbar, han är inte nådig som orkar jobba från "5" (han gick upp 5). Hoppas han kommer hem snart iaf.

Btw, kissemissarna är 4 veckor idag & går in i 5:e veckan,
trollisar som promenixar omkring i hela lägenheten =)





2½ Vecka gamla bara,
underbara små liv!

Slänger in nyare bilder på dom imorgon om jag har tid.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?