1:a Veckan,

Jag måste varit blind eller något.
Minneskortsläsaren låg precis brevid mig.


  • Kattungarna är fortfarande blinda, hittar spenarna lätt i mammas päls.
  • Under slutet av den första veckan kan dom börja öppna ögonen - men det dröjer innan dom ser bra.
  • Födsloviken bör ha fördubblats den 7:e dagen.








Kolla tassingarna på gulingen, att dom kommer bli gigantiska! =D
Som jag sagt förut så ska jag och Henke behålla den, dels för att vi ville ha en gul katt, och sedan för att vi båda har blivit så fästa vid den.
Namn till den har vi inte kommit på än, men jag funderar starkt på Gizmo, eftersom det passar bra till Gucci.
E.K - Mamma till Alicia

Gizmo var ett gulligt namn :) Det tycker jag !

Söta små hårbollar, hehe.

Datum: 2010-06-18 Tid: 13:18:49
URL: http://eekk.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?