HAHA!

Fan vilken jävla drama det är inom bloggvärlden eller, hallå? Kom tillbaka till verkligheten tack!?

Hej förresten.
Kom hem för ett tag sedan efter att ha varit i skolan i lite mer än en timme för redovisning, så nu är aaallting klart & inget mer pluggande för min del... Okej, efter sommaren kanske, men inte nu iaf, skönt!

Har dessutom glömt att berätta om helgen, men det hände la inte så mkt.
Som jag skrev igår så fick jag inte vara med Henke i helgen, eller, mitt val så sett, men vi alla ville ju att han skulle fixa skrivningen till körkort, så i fredags låg jag och Zizzi ute i solen, sedan åkte jag med henne hem. Tanken var att vi skulle rensa land mm, men det slutade med att vi även där bara låg och solade & jag drack bärs. Sedan kom även Rikard & Katja med lille Benjamin, & Henkes farsa, så det blev lite grillning mm.

Lördag, Micke & Zizzi kom hit på morgonen & käkade frukost med oss. Sedan drog vi vidare till garaget för att Micke skulle byta bromsar på hennes bil. Sedan drog vi vidare till fkp & fikade med Therese & Belinda. Efter det åkte vi och hämtade upp Emelie, åkte hem, började städa bilen, lagade mat och sedan inte ett skit mer typ.

Där drog jag kortfattat om hur min helg såg ut iaf.


Hörs senare,
So long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?