Kass uppdate igår,

Var ju som sagt i badhuset igår, var nice, det är ju nybyggt och var jävla mysigt inrett.
Efter det åkte vi hem hit, och Zizzi och Emelie stannade här, så spelade vi massa kort tills Zizzi skulle köra Micke, då körde jag och Emelie igång wii:t och spelade super mario, kom ganska långt faktiskt. Zizzi kom tillbaka och var med och spelade, sedan åkte vi till ulricehamn för att lämna Katja och sedan handla, drog tillbaka hit, käkade kvällsmat och tjötade lite innan dom skulle åka hem.
Klockan blev sent och jag la mig och spelade Super nintendo innan jag somnade.

Idag har jag typ inga planer mer än tvätt typ,
möjligtvis städa klart oxå, men men, får se vad dagen har att erbjuda.



So long,
E.K - Mamma till Alicia

hehe jao, Om man tänker att den sista snön försvinner då känns det ju lite roligare med regn, men ändå grått, trist och kallt :)

Datum: 2010-03-28 Tid: 15:22:14
URL: http://eekk.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?