Ååh...

Jag vill kissa Reinfeldt i munnen tror jag...

Nykter var jag inte innan, men det verkar inte bättre nu,.. Lika bra att supa sig in i verkligheten känner jag. Jag är fortfarande på pisshumör och känner för att ge alla jävlar en varsin pungspark,.. Fick inte ge ut några innan idag, eller,.. Fick och fick, sansade mig helt enkelt.
Känner dessutom för att strypa vissa idioter som snackar skit för att få status, men jag svär, ni fåååår suga kuk någon gång i erat liv, böghelveten.

Sedan käre Lilja, nu tycker jag inte att du ska tycka illa om mina åsikter för att jag vill bli gammal... :O
Var glad för att du inte är i min ålder, oavsett om du bara är två år äldre, men saken är den att jag hade sluppit skolan med alla jävla påhitt och skitsnack om jag hade skött mig, vilket jag inte har gjort, men som jag tackar mig själv för, för jag vill inte heller gå arbetslös, men ack så bra jag har det just nu med både skola och jobb :)
Btw, ser fram emot nästa virklektion, :D

Och ni anonyma fitthelveten som påstår att jag lever på 1050 i månaden? Vem har sagt det? Är det som vanligt ni idiothelveten som bildar egna uppfattningar eller? Jag går i skolan för mina fucking 1050:- månaden, MEN, jag JOBBAR oxå!! Så ni anonyma misslyckade skabbråttor med no life, som aldrig kommer komma ett steg längre till framtiden, behöver ju inte yttra er när ni inte har någon fakta... Och tänka på dom i min omgivning som lever på soc? Eeeeeeeeeeeeh... Dom har extrema anledningar till varför, så dränk er eller något, jag ser inte, och kommer aldrig att se socbidrag som något positivt, varesig om det handlar om mina nära eller pisslunsar som inte lyfter ett enda finger för att göra någonting bra så fuck off!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?