Blev kasst igår,

Skrev endast ett inlägg, men har man ingenting kul att skriva om så kan man ju lika gärna skita i det.
Har småfunderingar hela tiden på om jag ska gå tillbaka till min gamla blogg igen, kanske är jävligt onödigt, men kanske jävligt bra ändå? Jag vet inte, men det är ju där jag har alla följare om man säger så... Eller om jag bara ska klicka in på den och länka till min nya blogg? Beslutsångest.

Har precis sminkat mig och ska snart fixa mitt hår tänkte jag, börjar ju inte innan kvart i ett idag så jag har ganska så gott om tid på mig.

Får väl se om jag slänger in ett till inlägg innan jag drar, om inte annat så är jag tillbaka sent, eftersom jag inte slutar innan 4. Imorgon är det onsdag, vilket innebär att jag går jävligt kort dag, chill. Torsdag sovmorgon och slutar tidigt och fredag ledig, OM jag ser fram emot helg igen.



So long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?