Eeheeheeh.

Här var uppdaten på topp, NOT!
Har inte haft tid.
Var i skolan till 4, kom hem 20 i 5, drack kaffe med Älskling & Micke, gick till affären & Handlade, mötte Mögel som hängde med hem hit och smakade på min äckligt goda pastasallad, som jag är kung på att göra.
Det vill ju till att käka nyttigt nu så man inte lägger på sig något hehe.
Skrev ju dessutom om att jag tagit med "mina" inlines, så funderar på att dra ut imorgon eller ngt.
Skitsamma, jag har bestämt mig för att gå ner typ 5-10 kg, även om det kanske inte behövs. Men som andra skriver, man är hellre 5-10 kg mindre än för mkt ;)

Ligger för tillfället och dricker öl,(ja, jag vet att det inte är någon vidare att dricka om man vill förlora vikt, men jag räknar bort ölen) och ska la kolla film med Älskling.

Leeeedig imooorgon!


So long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?