Fredag,

idag är det studenten för alla tingsholmare. Jag hade i tankarna att åka dit men skippade det och fixar ist med olika saker som adressändringar mm. Inte det roligaste men måste göras.
Ännu värre är det när man ringer och får snacka med en trög idiot som inte förstår vad man säger och som inte kan förklara sig riktigt, men men, nu ska la adressen vara fixad iaf, och det är ju ett plus på det.

Nu sitter jag istället i en skyhelvetes lång kö hos telia... Köplats 56 (Y) Så det får bli att lägga telefonen på högtalare så man slipper sitta och hålla i skiten. Intressant va?

Är jävligt sugen på att byta design på bloggen nu,
börjar bli tröttsam tycker jag, även om jag gillar den.
Vill förnya den och få lite mer sommarstuk på den eller något. Få den ljusare iaf och med nyare bilder.
Och på tal om bilder så funderar jag på att fixa nya bilder idag eftersom jag har en bra kamera nu.
Sa ju att syftet med att köpa denna telefonen var för att jag skulle kunna ta massa bilder och så om jag hade en bra telefon med en jävligt bra kamera, men så blev ju inte riktigt fallet. Eller, jag tar mkt bilder, men får aldrig tummen ur och slänga in skiten.

Hepp, blev ganska långt inlägg och jag har flyttats fram långt i kön under tiden jag skrev detta.


Hörs sedan,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?