G o d N a t t !

Nanedags nu efter att jag totalt slitit ut hjärnan, huvudvärk och jävelskap, inte okej att plugga igenom en hel dag/kväll, eller hur?
Sedan har ju älskling & Damien en tendens att sitta uppe sent varje kväll för att spela TV spel... Hade det varit jag och Zizzi som satt där och Henke skulle vilja sova, oj oj oj, säger jag bara, nog minns jag mkt väl hur mkt han tjatade på mig att jag skulle komma in när jag hade sommarlov & Zizzi hade semester och vi hellre satt ute sent på kvällarna ist för att krypa ner hos våra gubbar haha.

På tal om det så satt jag & Zizzi faktiskt senast i måndags och snackade & skrattade om/åt det.

Men nej,
imorgon är det skola igen, vilket innebär att jag har prov, så jag hoppas jag har pluggat tillräckligt, men om inte annat så kommer jag ändå läsa under bussresan till skolan & under lunchen, så det löser sig nog.


Nattinatti!




2 år, 7 månader & 4 dagar <3
J a g  Ä l s k a r  D i g !




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?