Good morning!

Ungefär så,
vaknade för ett tag sedan och håller på att leta fram ett nummer, vilket går mindre bra, men det löser sig nog.
Ska la snart ta mig ur sängen så jag kan börja med mitt pluggande,
inte sååå lockande, men mer lockande om man vill ha bra betyg iaf. Sedan måste jag städa idag igen dessutom, eftersom jag fick hem Hero aka träskmonster igår, han var heeelt lerig så det är grus precis överallt nu, det är det som är mindre kul med hund vid sådana tillfällen, men ska ändå inte klaga för jag älskar min lille gubbs!









<3
Anonym

Hehe jag såg det :) Men jag fick inte ens upp textruta :s bara rubriken. Helskumt, men men. det är väl helt enkelt inte meningen att jag ska mobilblogga då :P Det är ju när jag är ute och åker som jag har som mest i huvudet haha. När jag kommer hem har allt försvunnit :P

Datum: 2010-05-07 Tid: 20:24:17




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?