I skrivande stund...

Jag är arg, sur, irriterad & jag känner för att strypa någon, och denna någon är ingen mindre än den person som skulle köpa min moppe idag!
Allting var planerat och fixat, jag skulle åka en jäävla bit för att kunna överlämna moppen, MEN så kan puckot med att driva både mig och farsan till vansinne genom att kläcka ur sig i sista sekund att han inte kan köpa den. Vad var hans anledning? Jo, att han skulle ha den i en lokal och att i den lokalen fanns det isärskruvade cyklar, just därför så kunde han inte ha den där, därav så kunde han inte köpa moppen, vilken jävla idiot!

I skrivande stund skulle jag egentligen suttit hos min käre bror, E.K & lille AliCia, men eftersom allt sket sig så blev det inte så heller.

Nu har jag iaf två andra spekulanter & en av dom kommer redan ikväll och kollar moppen och förhoppningsvis köper den, och om inte, så är det jag som tar raka vägen till borås och ger den där typen som sabbade min dag en redig käftsmäll.


So long SuCkers!






Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?