Jag och mitt förbannade oflyt!!

Henke ringde mig imorse,.. Han väckte mig & jag insåg direkt att jag hade försovit mig (Y) Jag gick upp iaf, fixade mig för att hinna med nästa buss som skulle göra att jag bara kom ca 5 min försent. Slänger på mig kläder och tar ut hunden. sedan när jag väl kommer tillbaka och ska gå ut till bussen så åker den jäveln förbi, >.< Så nu sitter jag här och har så förbannat tråkigt och väntar återigen på nästa buss... Som går om ungefär en timme... KUL! Så nu missar jag dessutom första lektionen.

Varför är man alltid så förbannat trött den sista delen av terminen!?
Inte okej! Så nu blir det att lägga sig tiiidigt varje vardagskväll så jag kommer upp på morgonen.
Får väl tacka för att man är ledig imorgon iaf.



Btw, jag tror min väckarklocka har pajjat, hoppas det, för annars borde jag vara riktigt sjuk som inte vaknar av det extremt höga ljudet.


So long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?