KISSIE!

Vad tycker jag om denna storbloggare?
Jag är garanterat säker på att alla har olika åsikter om henne, men jag kan inte säga annat än att jag nästan älskar hennes blogg. Varför gör jag det? Jo, för att hon är förbannat underhållande, hon provocerar på ett perfekt sätt, upprör en hel del läsare och får dom flesta att hata henne, sedan räcker det att hon skriver ett någorlunda vettigt inlägg så är det minst hälften av alla haters som helt plötsligt tycker om henne. Hon har lyckats jävligt bra och har kommit långt på hennes sjuka & dumma inlägg. Lika kul varje gång att läsa alla hatkommentarer hon får för att hon redigerar alla hennes bilder, men vem bryr sig om att Foki gör det? Knappt ingen! Och vad är skillnaden?

Och som hon dessutom själv säger
"Jag tjänar mer än vad mångas föräldrar gör!" Och det stämmer ju.


Tycka vad ni tycka vill, men jag gillar henne, oavsett hur jävla dum hon än kan vara.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?