Natti,

Har precis tagit mig min efterlängtade dusch, nu ska jag enbart ner och hämta min tvätt i tvättstugen och sedan krypa ner i sängen jämte Henke och kolla film, mys!

Och btw, nu behöver jag inte längre tveka på om katten är dräktig, för nu är magen stor som en fotboll på henne, eller, kanske mer ska säga att det ser ut som att hon har svalt ett bowlingklot ungefär.
Beräknar på ett ungefär att det är 5-6 veckor kvar innan hon föder, men vem vet, hon kanske föder redan om 2-3 veckor :O Väldigt spännande är det dessutom eftersom jag inte vet vad det kommer bli. Om det kommer bli bara "bondkatter", korsning med bondkatt & skeppskatt (alltså, katten får 6 klor på bara fram eller bakben) Eller om det blir skeppskatter enbart.
Kul kommer det bli iaf, och jobbigt kommer det bli att lämna bort alla små tussar när det väl är dags.


Nog tjatat, nu ska jag blööösa hööret!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?