Nattinatti,

Ska sova nu efter ännu en dag i helvetet.
Vad är det egentligen som ger rätten till folk att snacka skit om allt och alla, eller som går bakom ryggen, hittar på, ger falska anklagelser, bildar sina egna uppfattningar?
Vad är det som gör det så svårt att folk inte kan ta det med personen i fråga utan måste gå till mina nära istället?
Som jag sagt förut, så står jag för vad jag säger eller gör, så att jiddra med personer i min omgivning för att man antagligen inte vågar ta motargumenten är bara så jävla lågt,.. Och så jävla fegt, OCH det bevisar ju bara hur jävla osäker man är, och att man inte ens har någon grundläggande information... Jag börjar bli alldeles för omtalad, på bara ont, jag är så jävla trött!
Folk verkar inte vilja att jag ska må bra, men jag tänker då fan inte heller låta några jävla loosers trampa över mig,..
Men det är sista jävla gången jag leker trevlig, anser inte att jag behöver visa den sidan mer, och folk som inte finns i mitt liv nu, behöver aldrig ens ge sig på ett försök att komma in där heller.

Jag vet vad jag har sagt och gjort, och jag vågar stå för det oxå!


Sov gott era förbannade p*ssf*ttor!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?