SUG KUK!!

FUCKING JÄVLA ANONYMA HELVETEN!!
Sug min kuk eller något...

Denna dagen började åt helvete och jag kan inte vara mer än förbannad, arg & besviken!
Hur i HELVETE kan man misstänka massa skit utan att ha någonting att gå på?
Varför ska folk bli sura för att man snackar med någon?
Varför allt jävla skitsnack? Varför all denna jävla skit varenda jävla fucking jävla dag!?
Vill inte vara ungdom... Låt mig bli 40 eller något... Allvarligt talat, vem fan vill egentligen leva i denna ungdom? Den är ju bara skit! Allt består av påhitt, misstankar och skitsnack, vi lever i misär fullständigt och jag vill INTE det mer,.. Jag vill bli 40 år, där man slipper alla jävla loosers och psykopater, alla omogna helveten, alla jävla bögjävlar som tror dom är något för att dom pekar finger genom en bilruta! Jag håller tummarna på att jordens undergång sker Senast år 2012, för vi var då fan inte skapta för att bli psykiskt sjuka, leva på socbidrag, skita i allting, skaffa barn och hoppas på att hela livet löser sig, våldta, döda, mörda, all jävla skit...
Känner för att ge alla idioter rediga pungsparkar! Btw, verkligheten, finns den? Eller är det Facebook som är verkligheten nu eller?
Väck mig om all denna skiten bara är en dröm...

SKJUT MIG!


Och nej, jag är inte nykter, men det skiter jag i, och sålänge jag är såhär jävla förbannad så lär jag inte nyktra till...
Nu är det dop som gäller.
So long FuCking SuCkers!!!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?