Varför gick jag ens upp idag?

Jag säger det igen... Jag och mitt förbannade jävla oflyt!

Skrev om skiten som hände mig innan. Drar det snabbt igen.
Försov mig, missade nästa buss och fick sitta och vänta i två timmar på nästa buss som jag kom med.
Kom in till ulricehamn och är på väg till bussen som går upp till skolan, då jag möter typ halva klassen.
Aymed & Jimmie frågade vart fan jag var på väg...
Ööh, skolan?
Dom: Varför?
Jag: Ööh... Vi har la svenska eller!?
Dom: nää :P Den är inställd :)
Jag: %¤¤&¤%&¤#"¤"#"¤&%/)(=/&&¤
Så det var bara att hoppa på samma buss som jag åkte in med och åka hem igen.
1 timmes bussfärd till ingen nytta alls.

Hur som helst, jag kom hem och storstädade lägenheten, vattnade växterna & fikade med Zizzi som hade lagat en förbannat god paj.
Men nu sitter jag här igen, irriterad och jävlig. Dels för denna onödiga busstur, & sedan att posten som inte hört av sig (dom skulle hört av sig i förrgår) om vilken postbox vi får. Så att få en postbox denna veckan är väl bara att glömma. Och då kan man lätt räkna ut att vi inte kan beställa bredband heller, eftersom vi fortfarande "inte har någon adress" :@


Vi hörs!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?