Swedbankhelvete!

I morse när jag skulle köpa kaffe så stod det bara "medges ej", vilket både förvånade och chockade mig då jag var helt säker på att jag hade pengar på kortet. Helvete tänker jag i tron på att det är mitt kort som pajjat, men icke sa nicke, för det är något jävla fel på swedbank, så man kan varken handla på kortet, gå in på internetbanken eller någonting. Jag ringde till swedbank och dom kunde nästan lova att det skulle fungera igen klockan 18.00. Jag har, som jag skrivit förut, en uppsats på 6 timmar imorgon & har just nu bara EN cigg. Gick tillbaka till affären nyss för att testa kortet, MEN, det funkar fortfarande inte. Jag klarar inte uppsatsen om jag inte har cigg... Jag kommer bara bli fruktansvärt otålig, få ett jävla humör och till slut bara slänga skiten och gå därifrån, iallafall om jag känner mig själv rätt. Och synd nog så hade jag kunnat krita det i affären,... OM det inte hade varit tobak det gällde....


Det löser sig... Sa han som sket i batkaret!
Therese

Måste bara säga att klockan var över 19.00 när jag försökte handla :o FUCK THEM, men bara idag :P

Datum: 2010-11-16 Tid: 21:40:50
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?