Tatueringar,

Har nog kanske laddat upp ett liknande inlägg förut, men eftersom en del frågar så tänkte jag ladda upp bilder på mina olika tatueringar jag har.

Detta är den första jag gjorde, sommaren 2006.
Det var även då jag bestämde mig för att aldrig mer tatuera magen, dock så har jag en ny planerad, >.<


Denna gjorde jag i början av 2007 och den gjorde definitivt inte lika ont som den första, ska dock fylla i & fylla ut den, jag väntar på motiv som en ska rita åt mig.


Denna gjordes någon gång i sommar, kommer inte riktigt ihåg när, men kan ha varit i Juli?
Även den ska fyllas ut mer sedan när jag ritat motivet.


Här har vi ödlan Per, gjordes också i somras, gjorde den som en komisk grej, ska nog bygga ut den med tror jag, men är inte riktigt säker än.


Här har vi den sista jag gjorde, den gjordes faktiskt på min födelsedag 25 September.
På den ska text läggas till senare, men han som gjorde den vågade inte göra texten då han var osäker på om han verkligen skulle klara av något så detaljerat.
Den sitter på samma arm som mitt namn.
Kass bild btw.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?