Tisdag.

Hade egentligen sovmorgon idag, men blev väckt när Henke skulle åka till jobbet vid halv 6 och då kunde jag inte låta bli att gå upp eftersom det första Henke sa var "Jävla helvetes snö!!", och jag förstår honom,.. Eftersom han jobbar utomhus & det kan ju inte vara någon vidare att jobba ute i sånt väder som det varit idag. Men annars är jag på topphumör för att det kommit så mkt snö under natten och för att det ska snöa hela dagen, synd bara att inte alla är förberedda på det och råkar ut för snökaos i trafiken.

Nu ska jag slänga i mig lite kaffe, bjuder på bilder från imorse när jag testade min cam i datorn.





Kvaliten är inte den bästa, kan bero på att det var ganska mörkt,
ser dessutom jävligt skelögd ut, schäääxigt! ;)




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?