Torsdag.

Vilket underbart väder det är idag! Synd bara att det ska blåsa så förbannat, men man ska väl inte klaga, för sålänge solen är framme och man slipper regnet så är jag nöjd.
Förövrigt så har jag knappt sovit en blund. Jag har haft en otålig hund jämte mig på golvet som bökat, två katter som levt jävel och jagat varandra, vält krukor och allt möjligt, så det slutade med att jag fick hämta den ena katten så dom skulle lugna sig, det tog ungefär en halvtimme så var dom lugna. Hero fortsatte att böka, Henke låg och snarkade högt och ljudligt, och till sist när jag väl somnade så vaknade man av HÖG arabisk musik och ett helvetes dundrande i lägenheten ovanför, grannarna körde nog misshandel av lägenhet med dammsugare & möbler, för det var då fan vad det väsnades, haha!

Ska försöka fixa lite spel till min dator tänkte jag, känner att jag vill ha något att sysselsätta mig med när ändå Henkes bror sitter och spelar för fullt på sin dator.




Snart ett år sedan, shit vad tiden går fort!
Btw så ska jag försöka ägna mig tid att fixa nyare bilder idag om jag hinner, ska även tömma datorn på allt jag hade i min gamla, för ny dator = nya bilder mm.


Hörs senare,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?