Uppsats!

Då var man klar med uppsatsen nu då. Trots att jag inte förstod ett skit av vad jag läste igår så gick det faktiskt jävligt bra för mig idag, tror jag! Om det inte mot förmodan skulle vara så att jag missuppfattat hela uppgiften och skrivit åt helvete fel. Men uppgiften gick ut på att presentera en text, skriva mina åsikter och synpunkter på texten och även komma med argument, och det gjorde jag. Jag kom till och med in på lite orsaksutredande, men det gjorde ingenting sa läraren, och det var ju bra.

Vanligtvis vid uppsatstillfällen så brukar jag få totalt hjärnsläpp, och då sitter man och grubblar över hjärnsläppet i någon timme innan det lossnar och jag kommer på idéer, men idag rullade allt på finfint, så där är förklaringen på att jag skrev en uppsats på 3 timmar istället för 6.



Hörs senare,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?