Tjo,

Tänker inte ens skriva om min kassa uppdate.

Fullt upp som vanligt! Igår var jag igång med städning i 6 timmar, inte dåligt alls! Nu har jag iaf packat upp allt jag packat från Nitta + att jag & Henke gick igenom och rensade som satan i hyllor och lådor, så nu börjar det bli riiiktigt fint här :) Har även fått upp lite mer lampor och så, mysigt.

Jag har stora planer på G nu, och har man stora planer så har man även ett mål man ska nå, iaf om det gäller mig, så nu jävlar har jag verkligen något att sträva efter. Jag kräver förändringar, och det är vad det kommer bli nu, underbart!

Sitter även fortfarande och tänker på alla människor jag var med i helgen, det kommer jag leva på jävligt länge. Jag mår helt enkelt bäst just nu, även om mitt humör sviker ibland.

Har suttit i någon timme och tjötat med Zizzi och druckit kaffe, även skådat Hennes & Mickes underverk som har ett fruktansvärt temprament, (man vet ju vart hon fått det ifrån iaf, och jag vågar inte tänka på om min bebis skulle fått mitt temprament, woohooo). Hur som helst, jättesöt och växer som tusan!

Alltså, jag har egentligen hur mkt som helst som jag kan skriva, men när jag väl slänger mig över tangenterna så blir jag helt lost, jag tappar i princip allting, men det är väl inte heller meningen att jag ska skriva en hel bok.




På tal om ingenting, mina drömmar är helt sinnessjuka nu. I torsdags natt drömde jag att en gammal kompis till mig åkte förbi mig, fram och tillbaka hur mkt som helst och grimascherade, och att jag till slut pekade finger, då kom dom hem till mig och gick rakt in i lägenheten och tog mitt marsvin (som jag inte ens har?) och hotade med att döda det? Så hon la marsvinet i en kofertlucka och skakade det för att det tydligen hypnotiserade det. Helt sick!
Sedan i lördags natt drömde jag att jag bråkade med en nära vän till mig. Hon hade sminkat sig helt wierd och tyckte att hon var ful och blev då arg på mig, som tur var så vaknade jag av att jag pratade i sömnen, så kunde jag sova vidare i lugn och ro sedan, och ett tag efter det blev jag väckt för att sitta eldvakt.
Inatt drömde jag att jag skulle bleka håret men att det blev missfärgat och blev illgrönt ist, snacka om lättnad när man vaknade igen, haha!
För att inte tala om alla gånger man drömmer att man är jagad och antingen kan ta enooorma kliv så man typ flyger fram, eller oxå att man springer så in i helvete men att kroppen är så tung och man springer i slowmotion  och man ser hur sin fiende eller vad det nu är bara kommer närmare och närmare.

Näe, nog pratat om drömmar, jag känner att jag bara sitter och skriver till ingen nytta alls just nu, men bättre mkt än ingenting alls. Nu ska jag laga mat och efter det blir det dusch.
Imorgon är det APU som gäller, näst sista veckan, UUH! :(


Haaaare gutt, PUSS!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?