Trött & Jävlig.

Blir sängen tidigt idag känner jag! För lite sömn och för mkt arbetande är ingen bra kombination, (där även inräknat skola & APU).

Det där med bloggbråk är so last year, men vill ändå bara snabbt och enkelt klargöra en sak. Om du bara kan ta reda på saker och ting innan du skriver för mycket så hade jag varit fruktansvärt tacksam. Att farsan skrev till din morsa var ingenting jag bad om, och som jag även sa till honom var jävligt onödigt, (läs JÄVLIGT!), & jag fick veta igår att han hade skickat iväg det. Jag behöver egentligen inte ens sitta här och försvara mig, men anledningen till att farsan klickade iväg ett mail till din morsa var enbart för att han är trött på hennes påhopp på mig på nätet. Jag har inte gjort någonting nu, så jag vill överhuvudtaget inte bli inblandad, okej? Och det där med att "bråka" via bloggarna lägger jag ner, bildbevis finns om så önskas, men jag tror inte ens att det behövs.
Jag är trött på påhopp, trött på bråk, trött på lögner, trött på det passiva nätet, och detta skriver jag rakt från hjärtat, för jag är inget mer än människa, och jag har samvete. Jag ser framåt och vill inte gräva upp gammal skit igen.

För övrigt så har jag varit iväg på APU idag igen, funkar finfint, :) Sista dagarna är nästa vecka, mindre kul, men vi ska la iaf handla med fika och bjuda personalen där eftersom man alltid blivit så bra bemött.

Nu ska jag krypa ner till världens bästa älskling som ropar på mig, men vi får väl se om det dyker upp något mer inlägg senare ikväll eller om jag totaldeckar när jag lägger mig ner höhö, näe men den som lever får väl se. :)



Take Care,
Sara

Vad är APU?

Datum: 2010-10-22 Tid: 21:37:34
URL: http://saraa96.wordpress.com
Emelie

Hej ville bara säga att jag har kört igång dagens blogg nu, så var gärna med :)

Ha en bra dag kram på dig :)

Datum: 2010-10-23 Tid: 14:28:02
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?