...

Denna dagen har varit betydligt mkt bättre än igår. Oflyt på oflyt tar fan kol på mig alltså! Hemska dag igår och jag känner fortfarande att jag är helt slut efter gårdagen. Hur som helst så gick det bra med nationella idag, och ja, jag kom till skolan idag kanske jag ska tillägga. Fick låna pengar av farsan så jag kunde betala bussen. Rusade snabbt till den där som har hand om busskort och sånt när vi hade en liten paus från skrivandet. Tro fan att dom inte ville bevilja ett intyg till mig!? Men efter en del tjat så fick jag iaf ett intyg och mitt nya kort skickas hem till mig på posten, härligt. Börjar det vända nu tro?


Utan fötter går jag inte, men ändå tar jag mig fram.
Utan armar håller jag inte emot, ändå orkar jag.
Utan ögon ser jag inte, ändå förstår jag.

Varje morgon ger du mig skäl att stiga upp.
I min dag stärker du mig.



Therese

Nej det är ju inte roligt att det blir så. Folk har lite svårt för att skilja på mitt och ditt :/



Åh vad bra, jag sa ju att det skulle lösa sig :)

Datum: 2011-04-14 Tid: 20:28:00
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?