Fundilerar...

Har funderingar på om jag ska göra en ny design till mig själv, vet bara inte om jag kommer göra så att jag börjar på något och sedan lägger ner? Vi får väl se hur det blir med det.
Annars är det lugnt idag. Ingen skola idag eftersom det är studiedag. Dock hade jag alternativet att stanna hemma eller åka till borås på mässa, men jag valde att vara hemma.

Eftersom mässan är idag så fick vi våran studiedag framflyttad till imorgon vilket innebär att det inte är någon skola imorgon heller... Jag kommer nog sakna skolan mkt när jag väl har jobb... Väldigt mkt!


Therese

Haha det har jag aldrig hört talas om :P Hehe men det är väl bra att spara till åt svåra tider :P

Datum: 2011-04-07 Tid: 16:47:57
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?