Gå under jorden kanske!?

Denna dagen började helt perfekt! Helt motiverad till att åka till min APU-plats dag.1. Går upp perfekt i tid, gör mig iordning, dricker massa kaffe och går sedan ut till bussen. Bussen var inte försenad och åkte inte förbi mig, stort plus där. Sedan kom jag till APU:n. Fick denna platsen i akutsituation då min andra planerade inte blev som det skulle. På min APU fanns absolut iiingenting att göra... Folket där var jättetrevliga, absolut! Så det ska jag absolut inte klaga på, men att stå på ett betonggolv flera timmar i sträck och göra... Ingenting... Näe, det funkar inte. Så jag pratade med dom och kollade om det var OK om jag gick lite tidigare idag för att förbereda mig inför nationella provet imorgon (skrivning i 6 timmar) och det var helt okej.
Jag pallrar mig till skåpet, tar jackan, går ut och ska plocka upp busskortet, men VART FAN var det!? Jag måste tappat busskortet... Antingen PÅ bussen, eller när jag väl gick av, så det var bara till att börja gå hem från Blidsberg, men Henke hämtade mig när jag hade kommit nästan till Trädet.

Nu till den stora frågan...
Jag sitter nu i skrivande stund utan busskort. Henke övertrasserade mitt konto för att kunna hämta mig i Trädet. Nationella är imorgon klockan 07:50 och jag kan inte åka med bussen! Henke har inte fått in sin reseersättning så jag kan inte betala in pengar för studenten som ABSOLUT SENAST ska vara inne imorgon.

Jag ger seriöst upp snart... Jag ger upp nu!
Therese

Oj, det lät inte roligt :( Hoppas det löser sig!

Datum: 2011-04-13 Tid: 19:31:54
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/
Therese

Usch usch, ja det låter som en helkass dag :/ Ja man gör ju det, jag känner alltid efter så jag har plånboken innan jag går av,därför kan jag inte ha plånbok i väskan utan alltid i jackficka :P

Det är inte omöjligt att det blev stulet, nu för tiden finns det ju folk till PRECIS ALLT! Hur gick det för dig idag då?

Datum: 2011-04-14 Tid: 15:42:22
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?