Goo Kwell!

Sitter här och gör inget mer än att lyssna på musik. Henke & Risto skulle bort till Rickard en sväng och jag har precis matat fiskarna, intressant huh!

Har inte hänt speciellt mkt idag faktiskt. Städat en del men får fortfarande fortsätta imorgon... Tur nog så är det inte mkt mer än disk, dammsug och skur då.

Har fått en jävla massa yngel idag dessutom. Eler jag vet inte när dom kom, men det var först idag jag upptäckte dom då jag låg och funderade över det...


"Hmm... Mina fiskar borde fan yngla vilken dag som helst..."

Slänger en snabb blick mot karet... "VAD FAN ÄR DET!?"

Då var det massa yngel som simmade omkring, sött!


Näe, har inget vettigt alls att skriva faktiskt. Hörs la förmodligen imorgon ist.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?