Här står det still.

Har varit iväg hela helgen. Hade det riktigt roligt faktiskt, synd bara att min ryggjävel är som den är, men bortsett från den så var helgen BÄST! Och det ska väl inte en rygg kunna förstöra? Nädå!

Idag står det städning på schemat. Såndär extrem städning som tar några timmar alltså. Ska först plocka iordning allt, sedan damma, putsa, dammsuga, skura och till sist försöka sy lite (haha!). Om inte hela dagen rinner iväg på städning så ska jag väl försöka sätta mig ner och designa blogg, för en person väntar ivrigt på att den ska bli klar, men av ren klantighet så har jag lyckats spara headern i JPEG format, vilket blir helt fel, så jag fick helt enkelt börja om på en ny header, som jag lyckades spara i PNG, och jo, det var rätt så sett, men den var ju inte klar, så jag borde sparat den i photoshop egentligen för att få behålla alla lager... Till sist gör jag en ny header ÅTERIGEN, och stänger inte ner photoshop, men då får min dator för sig att installera uppdateringar på natten, och där var ännuflera timmar på headerpillande åt h e l v e t e !

Jag och mitt oflyt!


Näe, städning var det ja,
syns i dammet!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?