Onsdag.

Är fruktansvärt sugen på att klicka nya bilder, men som det ser ut just nu så blir det jävligt svårt. Slängde precis i blekningsmedel och då är man ju knappast som snyggast.
Är även sugen på att klippa mig. Gjorde det för ett tag sedan då jag tröttnade på håret innan jag skulle till skolan, det var bara att dra fram saxen och dra av håret. Dock bara en bit i topparna. Får väl se hur fan jag ska göra.

För övrigt så händer inte allt för mycket här just nu. Henke spelar TV-spel och Calle tittar på.


Hörs senare.
Smsa Låna

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

Datum: 2011-07-20 Tid: 15:13:17
URL: http://smsalåna.nu




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?