Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen...

Då har man blivit sjuk igen men har ändå hållt igång här hemma för att få pjäserna att flytta sig, men om det går framåt, det vettefan! Just nu ser i princip hela jävla vardagsrummet ut som en bombnedslag, och det är så jäva lätt att lova saker, men dessvärre är det så jävla svårt att hålla det. Humöret är på bott just nu, troligtvis för att man bara flyttar skiten från ena stället till det andra och för att man plockar upp skiten men ändå är det fortfarande lika stökigt. Att knarka ipren verkar inte heller fungera för febern vill inte lägga sig...

Jag borde nog egentligen ta det lugnt när jag inte är okej, men när fan ska jag hinna med det!? Till råga på allt så skulle jag egentligen varit på APU idag, och jag hittar inget nummer jag kan ringa för att berätta att jag är sjuk...

Kan inte bara denna dagen ta slut ist?

Jaevla Drit!
Therese

Det är ett underbart vin :) Tre apor har jag inte hört talas om, ska kolla på det, Happy cat, är det den blå flaskan som är formad som en katt? Jag håller mig gärna ifrån rött vin jag också. Det är bara min pappa som bjuder på et glas ibland och så kan det vara lite gott :P

Datum: 2011-04-30 Tid: 11:26:53
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/
Therese

Glömde tipsa dig om Sankt Anna. Jättegott vin! Fick det av min killkompis när jag fyllde år och jag var tvungen att spara flaskan så jag kom ihåg vad det hette :P

Datum: 2011-04-30 Tid: 12:02:49
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?