10 Onödiga Fakta Om Mig.

Snodde idén från MALIN.

1. Jag äter inte kött från pizzerior.
- Henke vill alltid att jag ska köpa kebabtallrik istället för pommestallrik för då kan han ta köttet, så under tiden jag får pilla bort köttet så hinner han käka upp sin mat typ.

2. Jag älskar att lösa korsord!
- Må hända att det känns extremt tantigt när jag väljer att sätta mig i köket med en kopp kaffe och lösa korsord i lugn och ro, men det är mysigt. Framförallt om det regnar ute!

3. Jag är extremt flygrädd!
- Flygrädd har jag nog varit så länge jag kan minnas! Och jag kan väl inte påstå att jag är optimist alltid. Mina tankar cirklar bara runt om att "tänk när jag väl flyger, då kommer planet att störda".

4. Jag har aldrig varit riktigt utomlands.
- Eller räknas Norge & Danmark? Haha! Nej men jag vill jävligt gärna åka utomlands, men med tanke på punkten ovanför så vet jag inte om jag vågar. Får man supa ner sig totalt innan man går på ett flyg?

5. Jag har nog aldrig haft något bra tålamod.
- Detta beror dock på vad jag behöver tålamodet till. Jag kan ha ett jävla tålamod vad det gäller djuren och andra väsentliga saker. Men att sitta med till exempel design får mig mordisk när saker och ting inte gör annat än att krångla. Jag och tålamod har nog aldrig varit riktigt nära vänner.

6. Med åren har jag lärt mig att man aldrig ska lyssna på rykten.
- Fruktansvärt många människor har väldigt livlig fantasi. Men mycket har visat sig vara ren bullshit! Jag brukar säga "jag vill bilda mig en egen uppfattning och inte gå efter allt skitsnack", dock gjorde jag en jävulsk tabbe när så många varnade mig och jag inte ville lyssna. Men man lär sig av sina misstag, right? :)

7. Denna sommar har jag bundit nya kontakter.
- Och det har väl både varit till för och nackdelar. Haft roligt iaf.

8. Jag gick gymnasiet i 5 år.
- Helt otroligt egentligen! Känns inte som det var så lång tid. Gick IV första året och pluggade upp betygen & hade praktik 3 dagar i veckan. Fick året efter komma in på Industri som reserv, dock var jag så jävla skoltrött så jag hoppade av och gick praktik 5 dagar i veckan för att slutligen året därpå komma in på förstaplaceringen på Industri.

9. Jag har aldrig varit rädd eller dragit mig för att säga mina åsikter.
- Förut var det många som var imponerade över att jag vågade säga mina åsikter rakt ut utan att bry mig om vilka som fanns i omgivningen eller inte. Men jag tycker att: Har man inte fel i det man säger så bör man inte heller tiga om det.

10. Jag älskar att gå ut i regnet!
- Hur stört det än låter så vet jag ingen promenad som är mysigare än när det regnar ute. Men oftast kommer mitt vanliga oflyt in i bilden. Ser jag att det störtregnar ute så är jag snabbt upp och kopplar hunden. Hinner kanske komma 100 meter från huset så slutar det regna. Går ändå en lång promenad "ifall regnet kommer tillbaka" men icke! För regnet kommer först tillbaka när man precis kommit in.






Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?