Blev inte som jag tänkt mig!

Trodde att det sista av designen skulle gå fort att pilla iordning, men ack vad jag bedrog mig! Nu 5 timmar senare så är jag iaf äntligen klar! Kan väl ändå erkänna att jag tagit några småpauser då och då eftersom jag fick sån satans huvudvärk av alla stil & kodmallar, usch!

Konstigt egentligen att man från den ena stunden kan vara så äckligt motiverad till att göra någonting, medan man andra stunden tappar tålamodet totalt och bara vill ge upp skiten.

Vågar väl inte säga att jag är 100% nöjd, men ja.. Som jag många gånger skrivit förut så är det tålamodet som ligger bakom det mesta! Får väl sitta och greja lite till imorgon om jag har mer lust då.


Har lagt till smileyfunktioner i bloggen nu iaf :) Så nu kanske även inläggen kan se lite roligare ut.


Nu ska jag släcka akvarier och kika film, men skriver antingen mer senare eller så fortsätter jag imorgon.



So Long!








Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?