Braindead!

Det är nog det mildaste jag kan säga om mig själv just nu. Har fortfarande kvar känslan om att jag fortfarande är kvar i gårdagen och klockan känns som att den vore 23:00. Skulle egentligen bara velat gå och lägga mig nu, men jag vet att om jag gör det så kommer jag antingen vakna inatt och inte kunna somna om, eller också blir det någonting annat, vad det nu var jag tänkte skriva. Någonting om att jag skulle vakna vid fel tidspunkt eller något.

Hur som helst så finns stora risker för att mina inlägg blir helt kaoZ, jag kämpar för fullt här med att få hjärncellerna att koppla så som jag vill, vilket resulterar i att det börjar stinka bränt.

Nej, allvarligt talat, jag har nog typ ingenting att skriva nu... Eller egentligen har det "hänt" en del idag. Alltså, jag har gjort mer saker än vad jag vanligtvis gjort de senaste dagarna, tur att jag kan vara nyttig och anständig ibland iaf.


Nu ska jag klura ihop någonting nytt att göra för att hålla mig vaken de sista l å å å å n g a timmarna.



Hörs senare.



Therese

Nej men alltså, hur många människor finns det egentligen nu för tiden som faktiskt tänker? Inte speciellt många verkar det som. Speciellt om man tänker på de som skaffar hundar eller slänger hundskitpåsen hur som helst :S Jag blir bara förvirrad av dessa dumma människor!

Datum: 2011-08-25 Tid: 12:35:03
URL: http://tessiie.myshowroom.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?