FREDAG.

Idag när Henke kommer hem från jobbet så blir det förmodligen en tripp till Ulricehamn för att hälsa på min käre bror och hans tjej. Har jag förresten berättat att jag ska få två brorsbarn? Det har jag säkert gjort, men jag gör det igen.
Andreas & E.K har ju redan lille AliCia och nu väntar dom en till plutt. :) Jag började ana misstankar om att E.K var gravid när jag skulle hjälpa dom med flytten, hon försökte såklart neka det, men jag är inte så dum så jag tror att hon går runt och spyr hela tiden för ingenting, haha! Vi skulle lämna AliCia på dagis den dagen kommer jag ihåg, och hela vägen till och från dagis gick E.K och hulkade sig och försökte intala mig om att hon inte var gravid.

Någon dag? Vecka? senare fick jag veta att även min andra bror Mathias och hans tjej Lilja skulle ha en liten. Och detta är även deras första och jag tycker att det är så satans spännande!

Det som är ännu mer spännande är att det enbart skiljer två dagar på deras BF (om jag kommer ihåg rätt?) Och det gör det äääääännumer spännande att det KAN HÄNDA att det blir på min födelsedag, inte jättetroligt kanske, men är det envetna rackare som vill vara lite sena så är det inte helt omöjligt.


God Morgon förresten!


E.K - Mamma till Alicia & lillen i magen

Haha, såg nu att jag har hamnat i bakgrunden på det fotot, även om jag sett det fotot flera gånger så har inte tänk på vad som finns i bakgrunden :)



Johanna har BF 17 Sept och jag har 19 Sept, så två dagar stämmer :) Vilket datum fyller du år?

Datum: 2011-08-05 Tid: 08:42:39
URL: http://eekk.blogg.se/
E.K - Mamma till Alicia & lillen i magen

Haha, så det blev. Datumen ska byta plats ju :)

Såg nu att jag har skrivit fel ;)

Datum: 2011-08-06 Tid: 06:45:21
URL: http://eekk.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?