God morgon.

Idag är Henkes första arbetsdag efter semestern så jag passade på att gå upp redan vid 07:00. Jag är egentligen ingen morgonmänniska, men när jag väl lyckas ta mig upp tidigt  i  "mina lediga dagar" så är jag mer än nöjd. Man hinner med så fruktansvärt mycket mer än när man sover bort dagarna, någon mer som känner så?

Gjorde en totalrensning i datorn igår. Raderade en jävla massa filmer, (ca 20 st) och flyttade över resterande till den stationära. Flyttade även över alla bilder från September-10 till nu typ till den stationära med eftersom jag har funderingar på att formatera min dator, men den som lever får se. Datorn är ju inte ens ett år gammal än så kanske ska vänta ett tag till.

Är det inte ganska konstigt ändå att man har hur mycket filmer som helst på hårddisken, man kollar aldrig på dom och ändå känns det så svårt och verkligen svider att radera dom? Stört!


Nu ska jag fortsätta mitt kaffepimplande, hörs senare,






Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?