MÅNDAG.

Då har man återigen kommit till de extremt meningslösa dagarna då Henke inte kommer hem innan torsdag.
Helt plötsligt har jag ingenting jag behöver fördriva tiden med, jag har ingen att laga mat till, ingen att ivrigt vänta på när klockan slår 16:00, ingen att somna bredvid, ingen som går upp på morgonen med världens hemskaste morgonhumör, usch! Jag hatar när Henke måste vara i trollhättan! Men ju mer man saknar, desto mer underbart blir det när han äntligen kommer hem igen.

Enda fördelen med att han inte är hemma är att jag åtminstone kan ha ett rent och fint hem, för Henke är nog mer än bara expert på att stöka ner, haha!

Näe, nu ska jag nog ta tag i städningen så jag får det gjort, sedan har jag i princip all tid i världen till att pilla ihop design.




So Long.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?