Kvällens höjdpunkt!

Jag ligger fortfarande och skrattar för mig själv! Behöver dock inte vara ensam om att känna mig dum eftersom Henke ligger i rummet brevid och skrattar högt för sig själv åt någonting annat?

Jag har ju fått stor lust att pilla med olika juldesigner. Kan bero på att jag älskar julen och allt som hör till, men så gjorde jag ju en design till E.K och blev jättenöjd med den och tänkte därför göra en åt mig själv, men efter flera dagars slit med samma jävla skit i PS så gav jag totalt upp och raderade alltihop och då hade jag fått en kommentar av Therese att hon var sugen på juldesign, perfekt för min del eftersom jag inte kom någon vart med min egna!

Idag visade jag Therese headern jag gjort åt henne och hon är snabb med att säga att det är fel katt i ena bilden, ååh, tänkte jag, "men då är det bara att byta ut", fast jag var ändå tveksam på om det verkligen var fel katt på bilden.
Hon ber mig skicka originalbilden och får då se att det var jag som hade rätt ändå och hon hade fel om sin egna katt, haha!

Kanske inte är så kul för andra, men jag har iallfall haft redigt roligt åt det, och det hade nog Therese med!

Hon har skrivit lite om det själv i sin blogg så kika gärna in där, :)

THERESE BLOGG
Therese

Hahhahahahahahha :D Awesome liksom !

Datum: 2011-12-14 Tid: 22:27:08
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?