Äntligen lite förnyelse!

Eftersom mitt tålamod aldrig har varit det bästa och i princip är värre än värst just nu så har jag gett upp det där med att fixa juldesign till mig själv. Visserligen kom jag en bit på vägen denna gång men gör hellre massa annat än att sitta vid datorn på dagarna så jag har helt enkelt inte orkat lägga energi på min egna design så E.K tröttnade på att se min ickejuliga design (eftersom jag alltid haft juldesign förut och julafton närmar sig med stormsteg) så hon pillade ihop en design åt mig idag! :)
Hon hade la egentligen redan fixat en fin design till mig förut, den var faktiskt fin, men kräsna jag tyckte att den var för tråkig, sorry E.K! Men jag är jättenöjd med denna iallafall!

Nu ska jag passe på att flytte fesk eftersom Henkes ciklider han köpte till mig äter upp mina andra fiskar >.< Så dom sista överlevande får helt enkelt flytta till Jan-Erik! :)

Hörs senare, eller imorgon, eller nästa vecka, eller nästa månad, eller nästa år!


Pyss!

Felicia

Jisses vad stor du blivit.! Du börjar bli en stor tjej nu. Ha ha.

Oj vad fel det lät men ja. Det var i alla fall denna bilden jag kommenterat annars skulle man ju undra vad jag menar. Orkade inte läsa igenom allt. Men stort grattis än en gång för bebisen i magen!



Sköt om dig, kram

Datum: 2012-01-02 Tid: 13:28:28
URL: http://trueefil.bloggplatsen.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?