Jag lever.

Var uppe innan tuppen idag. Vaknade vid 5:00 och tänkte "måste somna om", men i vanlig ordning så gick det ingen vidare eftersom jag var tvungen att rusa på toaletten & även hämta clementiner (som jag förövrigt halvt äter ihjäl mig på just nu), och då fick jag till min glädje se att första snön äntligen lagt sig på marken! ♥ Skippade det där med att gå och lägga sig igen och satt istället och myste med en kopp kaffe och ett flertal clementiner haha.



Hur underbart är det inte med denna utsikten från sovrummet?

Nu har jag precis kommit ut från duschen och väntar nu på att Katja ska höra av sig då vi ska in till falköping en sväng och kika i lite affärer, efter det vet jag inte riktigt vad som händer och fötter, men det återstår väl att se.

Har för övrigt sett att många kikar in på bloggen trots min sämsta uppdatering, och oavsett om jag är ganska så fullt medveten om att jag kanske får max 2 kommentarer om jag frågar så gör jag det iallafall, så, vilka är det som läser bloggen? :)


So Long.



Therese

Jaag, men det visste du nog redan :)

Datum: 2011-12-05 Tid: 12:02:26
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/
syster

din supersköna underbart grymma syster såklart :D

Datum: 2011-12-05 Tid: 18:04:33
Amanda

Jag läser :D

Datum: 2011-12-05 Tid: 18:31:01
URL: http://mhandaa.blogg.se/
Therese

Självklart ska jag änna kommentera, annars går det ju inte :P Ja men det är väl ofta så. Hos mig går det verkligen i perioder :P

Datum: 2011-12-05 Tid: 22:29:08
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?