Städdag.

Nu efter många om och men så är jag faktiskt på bra humör!
Några timmar efter att jag skrivit förgående inlägg så fick jag ett sms om att mina kläder fanns att hämta ut i affären, och hur jävla fucking awsome är inte det då!? Så jag ska la snart pallra mig bort till affären och hämta det.
Har för övrigt haft en städdag idag och städat igenom hela lägenheten, så nu är det riktigt rent och fint här. Håller både tummar och tår på att vi inte får hem ett träskmonster till hund bara eftersom det är lite halvslaskigt ute och Hero alltid håller sig där det finns mest lera vid sådana tider, usch!

Kom precis ut från duschen och väntar nu på att Henke Penke kommer hem, efter det blir det väl affären och sedan matlagning.


Hur underbart söt och fin var inte min lille favorit AliCia på Lucia då? ♥
Henne ska jag för övrigt stjäla med mig imorgon och handla julklappar med! Det blir jag, farsan, Henke, Henkes moder Lotta, Alf & Jan-Erik, ska bli skoj!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?