Zzz...

Har sovit uruselt denna natten! Dels för att jag råkade slumra till redan efter käket vid 19.00 igår och sedan för att jag haft en snarkandes Henke brevid mig. Har vaknat till och från hela natten av alla möjliga konstiga drömmar.
Drömde att Henke hade en gammal lägenhet i borås där han bodde temporärt under en jobbperiod som han glömt att säga upp, hände massa skumma och sjuka saker, kanske skriver mer om det sedan om minnet kommer ihåg d.v.s!

Just nu ligger han bakom mig i sängen, HÖR OCH HÄPNA! Han har frivilligt bett mig att väcka honom strax innan 7.00 så han kan lyssna på julkalendern som han följer varje morgon på jobbet. Jag blir la bara glad dock eftersom varje morgon att få upp honom runt 9-10.00 är en KAMP!

Vid 9.00 åker vi hemifrån för att bege oss mot staden, hämta upp favoriten AliCia & farsan för att sedan fightas i folkmassorna om de sista julklapparna!


Hörs senare,









Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?