Dag 06 – Min dag.

Min dag har helt seriöst varit piss, skit och allt annat dåligt.
Henke väckte mig innan han åkte till jobbet vid ca 05:45, därefter kunde jag inte somna om p.g.a värken i min rygg, gick upp och gav fiskarna & katterna mat och la mig sedan igen för att kolla film, "inte utan min dotter" jävligt värt att se, så ni som inte sett den, GÖR DET! Somnade till lite lätt men vaknade strax därpå igen. Satte mig vid datorn och kunde helt seriöst inte komma ur datorstolen!? Minsta lilla rörelse så högg det i ryggen som bara helvete, så det var först när telefonen ringde som jag tvingade mig upp, usch! Efter ett tag fick jag även huvudvärk och känner mig helt febrig och slö, har dessutom fått fruktansvärt ont i armhålan!? Ska man ens kunna ha ont där? Och sist men inte minst så har jag fått en jävla inflammation i vänsterhanden, börjar med en liten sak som bara blir värre... Måste vara sjuklighet på G, kan väl inte vara något annat antar jag.

Nu ska jag iaf mysa med bästaste Henke resten av kvällen och försöka göra det så bra som möjligt trots omständigheterna.


Ruskigt bra film, sjukt att det egentligen kan gå till så.

Happy valentines day.

 





Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?