Fy fan vad jag hatar västtrafik!

Kom precis in efter att ha stått ute och väntat på bussen. På tidtabellen här ute står det att bussen ska gå klockan 09:27, på nätet står det att den ska gå 09:26, men varför i helvete har bussjäveln redan åkt förbi när klockan är 09:24!?

Min mobilklocka är ställd efter TV:n, likaså min dator. Kollade klockan när jag var framme vid hållplatsen och då var den 09:24. Efter att ha stått och väntat i typ 5 minuter så ropar en tant från andra sidan gatan "Väntar du på bussen?"
Jag "Aah?"
Hon "Men den har redan åkt förbi för ett tag sedan".

Att bussarna är försenade, det är en sak, för då kommer man åtminstone iväg efter att få stått och frysa en stund, men hur i helvete ska man veta om bussarna är minuter för tidiga!?

Återstår nu att skicka ett argt mail till västtrafik!





Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?