Good morning.

Vaknade för ett tag sedan, pallrade mig upp och fick på mig kläder så jag slapp frysa ihjäl, (Vårat sovrum blir iskallt när det är minus ute), slängde i mat till fiskarna, drog igång kaffebryggaren och slängde i en tvätt i maskinen.

Igår gjorde jag en totalutrensning i alla köksluckor och skåp, så nu känner man inte igen sig någonting. Allt står helt plötsligt så prydligt så jag inte ens kunde hitta kaffefiltrerna som vanligtvis ligger utspridda i skåpet haha. Fick iaf bort allt skit och slängde det på återvinningsstationen. Jag värnar om miljön, oavsett om det är svårt att tro det.

Nu ska jag iaf dra i mig lite kaffe och sedan städa lite granna. Funderar även på om jag ska ta bilder på lägenheten om det är någon som är intresserad av att de hur vi har det?

Nog tjatat,

So long,




Krabbkaret, :)



Bild från igår då vi blev bortbjudna.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?