Här står det återigen still.

Finns faktiskt inte så mkt att skriva om. Eller egentligen finns hur mycket som helst, men inte värt att skriva.
Skolan rullar på förutom att jag är en jäkel på att försova mig, och det är inte bra! Men inatt har jag ist legat i hög feber och knappt kunnat sova, och det är heller inte bra!

Bra är det dock att studentmössan äntligen kommit. Fick hem den i förra veckan. Studenten närmar sig med stormsteg.

Köpte nya pjux i helgen. Skogalen som jag är så får jag aldrig nog av det. Kanske borde fota min lilla skosamling sedan bara för skoj skull... Vi får väl se, vi får väl se. Nu har jag inte ett skit att skriva mer iaf så vi får väl antagligen höras senare.



PUSS!


Therese

Jo, det är bara så konstigt att ALLT hängde ihop med magkatarren :S De var nog värda pengarna, känner inte av något nu faktiskt och jag har bara tagit första tabletten :)

Jag tror att jag kommer bli meganöjd :D

Datum: 2011-02-28 Tid: 21:54:34
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?