Hej alla.

Ryggen värker fortfarande as hell men jag tänker inte klaga. Har precis nopprat brynen och tagit mig en dusch och ska väl snart börja göra mig iordning.
Ska på konsert idag som jag kom på att jag inte skrivit förut, men jag har faktiskt inte haft en tanke på det. Kom närmare bestämt på det igår kväll eftersom Henkes lillebror egentligen skulle kommit idag, men han får komma imorgon ist. Vet dock inte vad jag ska ha på mig, men det löser jag senare för vi åker inte innan Henke slutat jobbet klockan 16:00.

Uppdaterar senare när jag är klar.


So long,

E.K - Mamma till Alicia

Vad är det för konsert du ska på? Have fun :)

Datum: 2011-02-15 Tid: 12:39:02
URL: http://eekk.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?